first and second

  2009-02-01 / 14:15:02 / my day /
Ja ny månad idag. känns underbart. ett steg närmare sommaren, sol , lov , bara ben , jordgubbar och sena nätter. det tycker vi om. jag längtar så himla mkt. känns som en evighet kvar. men vipps så är det sommar och ännu kvickare är den över. så är det alltid. men ja nu äre snart vår iaf. nästan. vi kan låtsas iaf.

idag är iaf sol här , underbart väder. minus 9 grader vindstilla och sol. så fint. vaknade vid tio av att solen lyste i ansiktet på mig. hur härligt är inte det. plus att det är söndag , bästa dagen på hela veckan enligt mig. man planerar aldrig att göra nått på söndag. man är aldrig stressad och känner att man måste göra massa saker utan man tar bara dagen som den kommer. och det är det bästa.  jag har tid att rita , måla , läsa böcker , baka och pyssla. sånt jag älskar men aldrig riktitgt har tid med på veckodagarna. så söndag blir som heligt. då jag bara vill vara hemma , själv helst. eller med min mamma. hon är bäst.

just nu lyssnar jag på adelle - hometown glory. och väntar på att min kaka ska bli färdig. det ska bli gott. morotskaka!
hejsålänge. pusssss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious