leaving

  2009-01-22 / 17:06:37 / Allmänt /

picture deviantart ?

jag mår bättre idag. var till och med till skolan. men bara en snabbis för att lämna in några arbeten. En svenska och en engelska uppsats. + hämta lite böcker. Har prov på måndag och tisdag. Jag ska ju inte till skolan imorgon som sagt. Jag ska ju till stockholm! Det ska bli så kul! åker ner imorgon vid 10, har hela dagen att shoppa och sen på lkvällen blire chris brown konserten! och nej jag lyssnar i vanliga fall inte på chris brown men det ska ändå bli kul. jag ska ner med min bästa kompisar och våra mammor (som också är bästa kompisar faktiskt) . Sen blire shoppa hela lördagen och söndagen! Ska bli så trevligt så!

Jag hade iaf tänkt att gå och packa nu. Har börjat lite smått med att lägga fram kläder. Men jag vet inte hur varmt det är i stockholm och allt så det är lite svårt att bestämma..  Lite roligare hade det vare att packa ifall man hade haft en sån här fin väska att he allt i!

Nej nu måste jag kila iväg för att hitta kamera laddaren! Panikpanik! kan ju inte fara till stockholm utan kameran.. det är dessutom därför det inte blir någon outfit bild idag.
 Pusshej



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious