Om jag kunde drömma

  2009-01-26 / 19:30:10 / my day /
ja nu är vardagen tillbaka. igen..
helgen i stockholm var underbar. fredagen blev det shopping och chrisbrown konsert. så jävla bra det var. musiken. dansen. att stå längst fram vid stängslet. att vara en meter ifrån honom. publiken.  hans mage. allt. underbart säger jag bara.

lördagen blev det shopping för hela slanten! shoppade way to much.
och på kvällen åt jag den godaste pizzan i världshistorien. tänk er en sån där tunn krispig pizza botten. full med underbar tomatsås. släng på kykling och mozzarella. in i ugnen. ta ut den och he på isbers- och ruccola sallad + vitlöksdressing. There you are! så jävla god! kunde ha ätit 2 till och med!

Sen på söndagen promenerade vi runt i gamla stan och området där runt.
summa summarum = en helt underbar helg. jätte god mat. bra sällskap och sprättande av för mycket pengar. Väldigt mycket kläder och prylar köptes. kort kommer dock när jag hittar kamera laddaren som fortfarande inte är funnen....

idag fick vi information om inriktningarna som vi ska välja mellan. och valet ska vara gjort om en vecka. Tack Tack för den betänke tiden!! Jag kommer inte kunna välja. för kände att ingen av som passade mig sådär perfekt. har jag valt helt fel
linje? vi ser väll..

eftermiddagen spenderades med te och ny bok. Om jag kunde drömma! mer känd som twilight. men som sagt. en underbar bok. läs den/ se den. gör nått bara!
borde egentligen ägna mig åt pluggande men njae, vi får ta det nån annan dag. kanske imorgon.......

det vart ett onödigt långt inlägg som ni troligtvis inte kommer ha tid att läsa. men det är värt det iaf.
jag har kommit fram till detta iaf , att jag har otroligt dåligt tålarmod. jag slarvar och säker genvägar hela tiden. vill att allt ska gå så snabbt som möjligt. tar mig aldrig tid till att titta upp och njuta av vissa ögonblick som skulle kunna bli minnen för livet. men nej.. jag går miste om mycket här i livet har jag märkt.

så nej mitt nyårs löfte för i år är att lugna ner mig och ta tillvara på livet! det är kort men underbart.

hejsålänge. och puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious