Dancing in the dark

  2009-11-03 / 15:45:18 / my day /
jag gillar hösten, då det blir det lite kallare och man får klä på sig mer. köpa nya skor. alla bra serier börjar visas på tv igen. men får dricka mängder med te och man kan mysa och tända ljus på kvällarna.
men det är verkligen inte kul när man blir såhär trött av mörkret. jag känner mig hängig och ingen ork. jobbigt.
särskilt tungt känns det då man måste sitta och göra massvis med läxa här i mörkret..
 
När jag kom hem idag hade vi fått en katalog med posten som mamma hade beställt. den innehöll massa kryssningar och resor. jag blev så himla sugen. det var skulle vara skönt att åka till ett varmt och soligt land nu. semester i en vecka. nog för att vi haft lov nyss, men det är inte så mkt ledigheten jag saknar utan mest ljuset och värmen. nu ska jag återgå till mitt skrivande om filmen American history X. det är en grymt bra filmen så det går ganska lätt. hej



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious