skimmer

  2009-11-04 / 15:31:49 / foto /


pic jag

veckorna går så sjukt snabbt. idag är det onsdag och snart helg igen. snart är det jul. mindre än två månader kvar faktiskt. känns kul på ett sätt men jag börjar känna mig lite stressad med. måste börja kolla efter julklappar och sånt.

idag har jag simmat. vi hade klädsim på gympan. riktigt kul faktiskt. vi fick köra livräddning. mycket lärorikt faktiskt. nu ska jag forstätta pluggningen och senare ska jag laga middag. funderar på att göra kebab. låter mkt gott och jag börjar bli hungrig. ciao



emmelie

synd :o filmen va riktigt bra men ganska hemsk. värd att se :D

2009-11-04 @ 16:32:08
URL: http://emmelieberko.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious