skymningen och ljuset

  2009-11-28 / 12:13:54 / my day /


pic allehanda

konserten var helt makalös. Lars är kungen. jag har inte lyssnat på han så jätte länge. det var först när Z och jag blev tsm som jag började lyssna på han. men jag måste medge att han är en Sveriges absolut bästa artister. han sjunger sig rakt in i hjärtat.

nu har jag hjälpt mormor och sätta upp sin utebelysning, det blev fin fint. det är ju första advent imorgon. grymt kul.men nu ska jag fixa mig och sen blir det jobb fram till klockan fem. ikväll ska jag bara vara hemma och slappa. Z är i umeå idag så. det blir käka glass och se på film. min vanliga helg sysselsättning. puss



chaleur

SV: det är du inte ensam om!

2009-11-28 @ 12:40:04
URL: http://chaleur.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious