bloggawards

  2009-10-18 / 01:11:02 / thinking and thoughts /
jag är astrött och borde sova för flera timmar sedan. men jag måste bara få skriva av mig.

vad hände med bloggawards? bajs foki fick 4 pris. FYRA PRIS!!!! hon är ju den som minst förtjäna det. visst hon har sina bra delar, men det finns ju tusen till bloggare som är mycket bättre och roligare och som förtjänar prisen mer än henne. jag menar hon har en rosa hello kitty japansk trash blogg. vafan. jag förstår verkligen inte hur hon kunde få flest röster. eller egentligen förstår jag inte hur hon kunde bli nominerad i första taget.

jag får hoppas att det är nått lurt som ligger bakom det här. att det är nått fel i systemet. för det kan inte vara detta som svenska bloggvärlden gillar. det är omöjligt. för att blondinbella fick pris som en inspiratör låter ju inte helt vettigt det heller. i mina ögon är hon bara en vanlig stockholms brud som har en helt vanlig blogg. inget inspirerande och unikt direkt.

det enda som jag tycker var rätt var att nevnarien fick fotopriset. för hon tar otroligt fina bilder. visst dom är aningen tråkiga och inte speciellt nytänkande. men åtminstonde så förtjänar hon sitt pris!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious