cherry blossom

  2009-10-04 / 11:19:53 / my day /
jag ber som hemskt mycket om ursäkt för dålig uppdatering. eller rättare sagt hel kass uppdatering. men jag har haft annat för mig. igår var på stan med min bror på förmiddagen och hjälpte honom hitta lite tröjor. sen var jag med älskling hela kvällen. vi lagade mat. nån sorts tacogratäng, med köttfärs, cremefraiche, chunkysalsa och ost på, och med grönsaker och nachochips till. kanon gott. vi såg film och myste. och sen tog vi ett bad. med massvis med tända ljus och körsbärsdoftande badsalt. hur mysigt som hellst. sen blev det efterätt. chokladbrownies med glass och grädde. tror jag aldrig varit så mätt som jag var igår. åt så otroligt mycket. men gott vare.

idag står bullbakning på schemat. mamma, Z och jag. blir kul. vi tänkte göra vanliga kanelbullar och nån variant av butterkaka, med massa god fyllning. vi får se vad det blir. spännande.
men nu ska jag först käka frukost och sen ska vi börja. så vänta er ingen bra uppdatering idag heller.
hejdå



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious