reflection

  2009-10-27 / 21:33:27 / my day /

jag har aldrig riktigt använt myspace. så det är som ett mysterium för mig. jag menar vad jag sett hittils så finns allt möjligt där. allt ifrån artisters musik till sidor med random bilder som skumma människor lägger in. finns ju tusentals länkar och råkar man trycka på nått så hittar man aldrig tillbaka igen. jag har försökt förstå mig på myspace idag, verkligen försökt klura ut hur det hela funkar. men det är fortfarande obegripligt. antar att det är som med facebook, att det tar ett bra tag innan man verkligen kan med det. får hoppas att det är så och inte så att jag är helt dum.

jag har ju som ni märker inte lyckas åstakomma mycket idag. 2 inlägg. inge mer. det tog mig 6 timmar från att jag vaknade till att jag äntligen kom mig in i duschen. jag har även sett ett programm av oprah winfrey. gjort våfflor. och skrivit en himla massa listor. jag är bra på sånt. listor är bra. dom är kul liksom. kan handla om allt möjligt. sånt jag vill göra. sånt jag borde ha gjort redan. sånt som är fint och eller sånt jag gillar. ja ni fattar.

nu ska jag öka mitt intag av te ännu mera och äta lite godis för att kurera min hals. ciao




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious