etthundraåttiotvå dagar av mitt liv

  2009-10-06 / 16:01:54 / my day /



ett helt halvår har gått sedan Z och jag blev tillsammans. och det har varit de bästa månaderna i mitt liv. hittils. för förhoppningsvis så räcker det några halvår till. känns som om detta halvår har gått hur fort som hellst. men ändå känns det som om jag kännt honom i hela mitt liv. du är den bästa.

iaf så firade vi självaste halvårs dagen på ett otroligt glamouröst vis. pizza och kebab på stans absolut bästa kebab ställe. och sen blev det bio med massvis med popcorn och godis. men det var tydligen inte någon populär film vi skulle se för vi fick hela salongen för oss själva. mycket uppskattad från min sida dock. vi såg inglorious basterds. as bra film. as bra regissör. äntligen fick hitler det han var värd. tack för det Tarantino.

sen fick jag en present. det halsbandet jag förut sagt att jag velat ha. Z har bra smak han.
kvällen avslutades sedan med att jag somnade bredvid Z i sängen till Bert Karlssons otroligt mysiga röst från tv. mycket fint slut på en bra dag. jag älskar dig




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious