happy up here

  2009-10-30 / 14:20:52 / my day /

nästan hela min dag idag har jag spenderat åt att städa huset. bror och jag har damsugit hela huset, plockat undan och städat båda badrummen. ganska duktigt om jag får säga det själv. det kanske finns en hemmafru inom mig trots allt, jag lagade ju till och med middag igår med! jag har även börjat med min stickning idag med. det ska bli en halsduk, och inte en vanlig sådan utan en sån där som är som en tub. det blev helt vanlig svart. lite tråkigt kanske. men grymt användbart. jag har inte kommit så långt. och vi får väll se hur länge det tar innan jag tröttnar. jag är väldigt dålig på att slutföra mina projekt. det är bara så. det finns liksom i generna.

imorgon ska mamma och jag ta oss en sväng neråt mot sundsvall och IKEA. vi bestämde det igår! lite impulsivt sådär. men det var egentligen för att vi ska åka och hämta en crosstrainer i härnösand åt pappa i farsdags present. och vi ville hålla det hemligt, och tänkte då istället säga att vi bara skulle till IKEA. väll på IKEA skall vi köpa en stor möbel också, BESTÅ. Vi har tänkt köpa den i ett antal månader nu! passar ju perfekt att hämta den då vi ändå är där nere. slå två flugor i en smäll.
vad ska ni ge era pappor i födelsedagspresent?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious