Jackson

  2009-10-29 / 19:15:51 / my day /


imorgonkväll står det michael jacksom på schemat. Z, bror, Linnea och jag skall gå på This is it! ska bli jätte kul. Michael är enligt mig typ en av det bästa sakerna som hänt musiken, genom tiderna! han är ju en grym sångare och inte att glömma en svin bra dansare! Den finns inte många artister som besitter båda dessa två egenskaper!
hur han var som person, en misstänkt pedofil och plastikkirurgi missbrukare kan vi faktiskt ha överseende med. vad han gjorde på scen är så otroligt bra att jag faktiskt inte bryr mig så mycket om det andra.

nu blir det iaf att tagga michaels musik och äta godis! det var 49kr/kg så jag har en del..
funderar dock på att stoppa undan det och baka lite kakor istället! det är ju faktiskt mktmkt godare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious