king of pop

  2009-10-30 / 22:40:20 / my day /

har nyss sagt godnatt till min underbara pojkvän som nyss lämnade mig. jag älskar dig. nu måste jag verkligen sova. ska upp tidigt imorgon. jobbigt tidigt. men jag måste bara säga lite saker om filmen jag såg ikväll.

1: ni måste se den!
2: filmen var svin bra.
3: även om pengarna från filmen går till det företag som på slutet tvingade michael att jobba fastän han mådde dåligt, så är det värt det.
4: de konserter han skulle ha haft skulle ha varit absolut underbara. påkostade och de bästa nånsin!
5: michael är ett geni och kommer alltid vara "The king of pop".

först måste jag se vem som åker ur idol. sen blir det sängen och sticka några varv på halsduken. jag har faktiskt kommit en bra bit. kanske är den klar innan jul! godnatt



Malin-Hockeyfruga

ja de håller jag med om! :)

2009-11-01 @ 11:10:51
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious