second

  2009-10-02 / 10:10:41 / my day /

good morning. älskling for nyss till skolan, men själv har jag sovmorgon till tio i 12. kanon skönt. sitter här och lyssnar på fin musik istället.  har två lektioner idag iaf. helt kanon för att vara fredag. sen ikväll tänkte jag bara vara hemma. sitta vid datorn, nörda och äta massa godsaker.  Z jobbar ikväll så. 
på måndag har z och jag varit tillsammans i 6 månader så vi tänkte fira det på lördag genom att käka midddag mysa och bara hare bra. och på söndag äre kanelbullens dag! glöm inte det. då blire bullbakning må ni tro. gott.
nej nu kurar magen för fullt och jag måste laga till något frukost-lunch-brunchigt. nått förslag?
puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious