stockholm

  2009-10-21 / 15:42:52 / my day /
jag åker till stockholm imorgon med Z. ska bli otroligt kul! längtar som bara den. vi stannar tills på måndag kväll/tisdag kanske. har inte riktigt bestämt oss än. nu håller jag på att packa för fullt. vet inte hur allt ska få plats. vet inte vad jag ska packa i för väska heller. mina necesärer lyckas alltid ta så himla stor plats. jag tycker jag inte har så mycket i, eller ja inget onödigt iaf. men dom tar typ jämt upp en tredjedel av väskan. och dom lyckas alltid väga 2 kilo typ. det är nått lurt med mina necesärer tror jag.

jag insåg nyss att mina svarta byxor behövdes tvättas så stoppade in dom i maskinen och tänkte att jag ändå kunde passa på att stryka dom tröjor jag skulle ha med så till stockholm. och när jag står där och river i högen av nytvättade och skrynkliga kläder skymtar jag nått litet vinrött knyte i hörnet på botten av torkskåpet. jag tar upp det och inser att det är min vinröda favorit kofta som jag saknat i en månad. men den var inte som vanligt, utan den var ungefär i dockstorlek och det finns inte en chans att jag kommer kunna få på mig den. så den skyldgia som tvättat den i 60 grader ska få lida för detta. vänta bara.  jag är ju inte förvånad om det är pappas fel.

men nu måste jag packa lite mer. och sen städa mitt rum som ska vara utlånat till mammas kompis i helgen. sen måste vi nog åka och handla lite mat att ha på bussen imorgon. det var ju som sagt sju timmar så vi lär nog bli ganska hungriga.
vi hörs sen. puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious