thursdays are my days

  2009-10-29 / 16:12:41 / my day /
idag fpr jag en sväng på med min bror. och sen mötte Z oss där. vi käkade på subway och det var sjukt gott. länge sen var det! sen for jag och köpte garn så nu kanske jag kan börja sticka halsduken som har varit ett projekt i någon månad nu. det blev bara vanligt svart. men tänkte att det kanske är den färg jag kommer ha mest nytta av. hittade även ett kanonfint tyg som jag är sugen på att sy en kjol utav. det var rött med fina vita prickar på. jätte sött. och billigt var det!

min mamma är jätte trött på att laga mat åt oss i familjen så nu har hon infört ett nytt system; hon lagar mån-tis-ons och jag på torsdagar och bror på fredag och pappa på lör-sön. så det är visst min tur idag. jag är väll inte nån höjdare på att laga mat men får hoppas att det går bra ändå. jag täntke iaf bjuda på köttfärsbiffar med fetaost, klyftpotatis och tzatsiki. kanske någon efterrätt med.. vi får se om jag orkar med det. men nu måste jag sätta igång om maten ska bli klar idag. puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious