en helt vanlig lördag

  2010-04-18 / 15:11:07 / me & my clothes /




1. ett par jätte mönstrade shorts. lite prada ss/10 inspirerat mönster. 
2. en kakigrön klänning. med den underbaraste ryggen jag nånsin sett. perfekt.


jag var och shoppade igår. bikbok i stan hade utförsäljning av sommar och vårkläder. jag fyndade som vanligt. fick med mig 4 plagg hem för 140kronor. inte illa. lyckades till och med slåt till på två av sommarens trender. militärt och pradas palmmönster. fick förutom dessa plagg även med mig en byxdress och ett vitt linne. och en hel drös underkläder från lindex. lindex har enligt mig de absolut skönaste trosorna nånsin. för er som inte visste.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious