turkos feber

  2010-04-18 / 15:31:22 / cravings /


pic caroline.feber

turkosa ringar är bland det finaste jag vet just nu! och jag fick en jätte fin när jag fyllde år. men den var alldeles för stor för mina fingrar. så den ska åka tillbaka till butiken. och bytas mot ett tillgodo. men jag vet inte riktigt hur jag ska kunna göra av med 1500kronor på den butiken.. nån som är sugen på att köpa det?

men iaf så är jag fortfarande på jakt. och såg nu att caroline fyndat denna på hm för 50 kronor. och den är underbar. kanske lite mer vettigt att betala den summan för en ring. måste hålla koll. för ringarna på hm har en tendens att sälja slut på en kvart. typ.


Linnéa

men du är galen! Det finns ju ingen härligare känsla än att äga en ring som är värd tusenlappar!! ska vara känslan av ett par skor för den summan då... jag klarar däremot inte av fynd, av någon konstig och rätt tråkig anledning så värdesätter jag inte fynd och använder dom nästan aldrig. Men har jag köpt en vanlig svart kofta för säg 500 kr så finner jag den helt plötsligt dösnygg!

2010-04-18 @ 22:04:38
URL: http://www.elles.devote.se
Linnea

Du, vad har du för storlek på ringen i mm?

2010-04-19 @ 13:40:52
URL: http://Elles.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious