SHEARLING-KRAGEN

  2010-08-29 / 20:21:14 / kreativitet /


pics jag.

se så fin min gammal skinnjacka blev med lite päls. jag är riktigt nöjd. tog ungefär en timme att göra kragen allt som allt och kostade ungeför 30 kronor. hur bra är inte det. jämfört med att köpa en helt ny jacka för flera hundra.

kragen sitter inte fast helt. utan den är lös så att jag kan ta bort den när hellst jag känner för det. fast det känns inte så troligt nu till hösten iaf. jag är så sugen på att börja använda jackan nu. fast det känns lite för varmt ute än. inte tillräckligt höst. men den som väntar på nått gott.

Vad tycker ni?


Elin

Sv; Tack!



Snygg jackan blev!:D

2010-08-29 @ 20:47:10
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious