det kommer en dag imorgon med

  2010-02-28 / 21:28:28 / my day /
kass uppdatering i helgen. men som sagt så har jag mina orsaker. fullt upp helt enkelt. och därmed är jag nu helt slut. jobb igår på dagen. party igår kväll. 5 personer hade likadana skor som mig så jag ber till gud att jag har rätt par med mig hem. har inte vågat kolla än... det blev iaf alldeles för länge igår. kom hem halv 4. jobbade idag till fyra. pluggning konstant sen dess.

nu ska jag lägga mig i sängen och dö för att det är måndag imorgon. skulle behövt en helg till för att ta igen mig på. men icke. prov imorgon. och på fredag. sen är det en veckas vila som gäller. men nu: köra all in och hoppas på det bästa. godnatt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious