klassfest / öppethus / melodifestivalen

  2010-02-06 / 09:10:56 / my day /
dålig uppdatering senaste dagarna. sorry. men igår var det klassfest så hela dagen gick åt till planering och förberedning. men det var kul. riktigt kul. slutade som alltid med mat på max och sen hem. ingen aning när jag kom hem riktigt. två? men idag är jag iaf uppe med tuppen.

idag har vi öppet hus i skolan. det blir väll kul. eller inte. känner mig seg men annars fräsch. bara hjärnan som är lite på efter kälken. och det är ju inte så att jag ska göra bensinbomb på kemin idag och visa eller?.. utmärkt.

nu ska jag få något i magen och sen måste jag hitta något att ta på mig. för jag åker direkt från öppet hus till melodifestivalen. ska gå på genrepet dock. men kul som tusan. favoriten är nog salem al fakir.
så dålig uppdatering idag igen blir det nog.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious