palladium

  2010-02-16 / 20:14:12 / cravings /


dessa tygskor är asballa. palladium heter märket. de lite grövre och rejälare än tillexempel converse. men mycket roligare. det finns i flera färger men jag tycker vita känns bäst. 

converse kändes bra förut, men nu känns det bara tråkigt när varannan människa skuttar omkring i dem. dock så är de fortfarande snygga. men man vill ju inte se ut som en i mängden. så jag tänker iaf satsa på något annat.

men jag är lite sugen på att satsa på dessa istället. priset är nästan desamma så jag skulle gissa på att kvaliten är lika bra. dock så finns dom såklart inte att köpa här i övik, så jag måste beställa. någon som vet hur storlekarna är?


julia

åh dom är så fina! xxx

2010-02-17 @ 09:17:37
URL: http://amilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious