ett ögonblick

  2010-03-14 / 17:34:46 / my day /
helgen försvann på en sekund känns det som. likaså lovet. fredagen var kul. men igår var bättre! tack för det. synd att melodifestivalen var en flopp bara...

lovet är snart slut. vilket är riktigt tråkigt. men snart är det påsklov. och när det lovet är slut så kommer jag vara 18. jag längtar.

idag har jag spelat match. ångrade lite grann i morse när jag vaknade att jag inte stannade hemma igår. men det gick grymt bra ändå. bättre än vanligt nästan. sen att resultatet inte var så lyckat är en annan sak.

nu har jag varit hos mina småkusiner och försökt äta tårta. det var inte så gott. nu hoppas jag på bättre lycka med nudelwok. och sen tänkte jag åka till en kompis. puss




ps jag har namnsdag idag så ni får gärna blir den första att säga grattis...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious