om du ångrar dig

  2010-03-04 / 16:59:23 / me & my clothes /



tröja ginatricot. sammetstights vila. scarf ginatricot. armband bikbok.


insåg precis att detta är snarlikt det jag hade på mig sista jag la upp en dagens. tråkigt för er. men eftersom jag inte tänkte mkt längre än så här i morse så har jag inget roligare att bjuda på.  dagen har spenderats i umeå. det sög. förutom att jag åt en as god kladdkaka. 16 kronor exkl. grädde. ett fynd.

nu ska jag återgå till mina böcker för imorgon väntar sista provet innan lovet. jag ska låtsas vara en känd kvinnlig författare gjorde under 1700 talet och den såkallade upplysningen.. helt ärligt så känns det inte så bra.
1. jag är inte schizofren och har svårt att tänka mig att det kommer kunna gå bra om jag ska vara seriös i uppsatsen.
2. jag kan ingenting om upplysningen och vad böckerna handlar om.

men det är bara att göra mitt bästa. kan inte gå sämst iaf för imorgon är det fredag och helg.




therese

snygg och enkel outfit!

2010-03-05 @ 03:04:03
URL: http://seul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious