LANVIN FOR H&M

  2010-11-02 / 10:09:53 / cravings /



Samarbetet mellan Lanvin och H&M. Äntligen. Som jag har väntat. Såhär blev resultatet iallafall. Temat är helt klart fest. Och färg. Jag gillar det. Min favorit är den röda klänningen, som även finns i svart. Solglasögonen är annars ett väldigt lockande köp, dom är grymt snygga. Jag älskar lanvin och känner nästan att jag måste köpa något ur denna kollektion. Annars kommer jag ångra mig resten av livet. For sure. Frågan är bara hur kvalitén är, som H&M eller som Lanvin?

Kollektionen släpps den 23 november och då gäller det att vara med om man vill ha något! Denna kollektionen kommer helt klart sälja slut snabbare än några andra av H&M's samarbeten.


SOURCE: h&m.


Madeleine

Jag tappade hakan.

2010-11-02 @ 11:43:39
URL: http://mellstroom.blogg.se/
guevacci

Anmäl dig till "dagens blogg" hos mig, vinnarna dras redan ikväll! ;)

2010-11-02 @ 13:13:47
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious