DEN PERFEKTA KAMELEN

  2010-09-10 / 21:56:32 / cravings /


SOURCE: carolinesmode

Ska man satsa på en kamelfärgad kappa i höst så är det precis den här man ska köpa. Den kommer från weekday. Den är precis så där för lång så att den blir snygg. Och den är så långt ifrån figursydd man kan komma. Men i mina ögon helt perfekt. Så snygg att jag dör.

Jag måste helt enkelt vara frisk imorgon! Iallafall tillräckligt friskt så att jag kan vara med min snygga pojkvän och gå på loppisar och secondhand affärer. För jag måste ha något snarlikt det här.


Ida

Kappan passar bra på caroline, men tror inte att jag skulle så nåt vidare ut i den, helt fel stil för mig :) Färgen däremot är grym!

2010-09-11 @ 05:10:51
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious