LITE SOM CHANEL

  2010-09-20 / 12:01:18 / me & my clothes /

JACKA - VEROMODA. STICKAT - MONKI. TIGHTS - MQ. SKOR SECONDHAND. HALSBAND - SECONDHAND (fjäder ny från hobbybutik) NAGELLACK - H&M.

Jag var förberedd på en lång dag idag, men vi slutade tydligen klockan 11. Inte mig emot! Superskönt.
Här har ni dagens och på naglarna har jag ett nytt lack från h&m! Vi trivs himla bra ihop. Jag tycker det påminner lite om Chanel, riktigt tjusigt. 
 
Tyvärr så har jag råkat förstöra displayen på min kamera så ni får inge bättre bilder än såhär. Måste försöka köpa mig en ny så fort som möjligt. Nån som har nått tips? Jag är sugen på en Olympus PEN men dom är lite dyrare så vi får se..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious