INSPIRATION / MÅNDAG

  2011-12-19 / 10:36:13 / inspiration /

Har haft mycket att göra i helgen antar jag, för jag hade tydligen inte tid att blogga nått. jävla skit att det är 6 dagar till julafton. Har inte tid med det. Behöver minst en vecka till ju.. Men nya vecka nya tag, började med att försova mig. Soft. Nej. Idag ska vi försöka hinna med massa saker till I die, men med det här tempot jag haft senaste dagarna så är det tveksamt om jag får nånting gjort. Jag skyller på mörkret. Därav så ger jag er det här inspirationskollaget: Vitt ska det vara.

Nu blir det stan och skvallerlunch med två stycken bra brudar.


LOVVANN; A Swedish fashionista in Portugal

Vart har du hittat den första bilden? :)

2011-12-19 @ 22:33:49
URL: http://lovvann.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious