JAG SER VITT

  2011-12-15 / 17:44:07 / cravings /
1. H&M. 2. H&M. 3. CONVERSE. 4. UR&PENN.
Sugen på lite vitt nu jag. Typ som såhär, vitt och beige, enkla accessoarer och bara allmänt skitsnyggt. Man blir ju så mycket gladare och piggare av vita kläder tycker jag. Kanske lite svårburet på vintern, men ändå fint. På tal om vitt så skulle mitt liv och min kropp nog må bra av en vit period framöver, iaf en vit vecka, eller åtminstone en helg? Har blivit en hel del festande på slutet. Men igår var nog den sjukaste kvällen på länge. Så mycket galenskap och så mycket alkohol. På en onsdag. Ni mår bäst av att inte får mer information än så mina kära läsare. Det man inte vet, ja det vet man inte. Tjing.


STYLE CRUSH

så himla snyggt!

2011-12-15 @ 20:10:50
URL: http://www.emira.se/bloggar/style-crush
lina

LOVE LOVE LOVE!

2011-12-15 @ 22:45:38
URL: http://paradicecircus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious