THNX

  2011-12-28 / 11:23:40 / Allmänt /
SPRINGSKOR FRÅN NIKE / GLASSKÅL FRÅN IITTALA / ÖRHÄNGEN FRÅN FOREVER21 / PARFYM FRÅN CLEAN

Jag hade en toppenjul och fick jättefina julklappar. Bland annat detta ovan. Så nöjd. Fick som ni ser ett par nya springskor. Sjukt sköna. Och snygga. Ska se till att det kommer bli välanvända nu bara. Ska inviga dom nu hade jag tänkt. Powerwalk it is. Fick även en jättefin glassskål från Iittala, som jag tänkt ha favoritsmyckena och sånt i, fyra stycken parfymer från Clean, här är favoriten, och örhängen. Hur kan man inte vara glad när man fått detta! Hoppas ni är lika nöjd med julen och era klappar som jag är!

Nu ska här promeneras. Ciao.


inspireme ❀

Superfina löparskor!

2011-12-29 @ 15:28:23
URL: http://inspireme.spotlife.se
Anna

Nämen, vi fick nästan likadana julklappar! Jag fick samma parfym (i ett 3 pack) och liknande träningsskor fast med lila istället för gult :) ÄLSKAR parfymen, har velat ha den i hur många år som helst nu!

2011-12-30 @ 15:58:32
URL: http://annasbazaar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious