FEBRUARI

  2011-02-02 / 19:27:55 / månadens lista /


Ny månad, ny lista. Här är vad som gäller för februari.

1. KRISTALLER: Ringar eller halsband, spelar ingen roll. Jag älskar kristaller helt enkelt.
2. VITT: Hel vita outfits är bland det snyggaste jag vet just nu.
3. MODEVECKORNA: Nu är det dags igen. Nu drar äntligen modeveckorna igång. Just nu äre sthlm som gäller.
4. ARMBAND: Är så sjukt sugen på såna här släta, breda armband just nu. Hett.
5. PLATINA: Funderar helt seriöst på att bli platinablond. Fasen så snyggt. Men vet inte om jag vågar.. 
6. SLITS: Hur snyggt som hellst. Blir sugen på att klippa sönder alla mina långklänningar och kjolar.


jessica

ja! snyggt, du gör så grymma kollage också!

2011-02-02 @ 23:19:52
URL: http://jessicakeranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious