ELLE GALAN / VITA DRESSAR

  2011-01-16 / 10:06:09 / inspiration /



Bilderna ifrån elle galan är alltid roliga att titta på, se vem som lyckades och vem som var total katastrof. Det är ju alltid ett sånt himla förberedande inför gala, att hitta skor, klänning och väska. Hos de bloggande gästerna kan man läsa om deras panik inför att hitta den perfekta outfiten flera månader i förväg. I år var det helt klart en trend som syntes mer än de andra. VITT. En outfit helt i vitt. Väldigt vågat men otroligt snyggt. Skulle sitta perfekt till våren. Även lite inspirerande för oss som ska ta studenten i vår. Kanske man ska skippa klänningen och köra på långa fina vita brallor och en vit överdel istället? Tål att tänkas på..
Snyggast på galan tycker jag helt klart klingen var! Ingen överraskning så klart, eftersom hon lyckas alltid bära upp allt så snyggt.


SOURCE: elle.com



Anonym

ja klingen lyckas verkligen alltid

2011-01-16 @ 12:16:09
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
nathalie - en modeblogg

jag vill ha vår och klä mig i helvitt, känner dock att man måste skaffa sig lite färg då jag inte vill känna mig som ett spöke i vårat vita vinterland.



sv: tack så hemskt mycket för de värmande orden, alltid lika kul att få uppskattning och höra att man inspirerar, antar att det är därför man fortsätter blogga! :)

2011-01-18 @ 14:31:01
URL: http://blingstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious