NYTT IGEN

  2011-01-03 / 19:53:39 / me & my clothes /


Skinnjacka, ginatricot 249:-


Manchesterbyxor med hög midja, Åhlens 149:-

Blev lite nytt idag. Från rean. Ett par superhöga manchesterbrallor (så som jag letat efter sånna), och en fejskinnjacka. Är dock lite osäker på jackan. Vet inte om jag ska behålla den eller inte. Jag gillar den. Men behöver egentligen inte en ny.. aja. Kom även på nu att jag köpte en sak till som jag glömde knäppa kort på. Det får bli imorgon.



Sari

Supersnygg jacka, gillar modellen!

2011-01-04 @ 08:00:25
URL: http://reborn.webblogg.se/
Malin

Hejsan! Tänkte höra om du har kvar skinnjackan?
Om du har, och kan tänka dig sälja den, så kan jag lägga en trevlig del?
Skulle verkligen uppskattas, skicka mig ett mail.

2012-07-29 @ 19:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious