NEUTRALT

  2011-07-28 / 09:28:47 / cravings /



Färglada naglar har varit standard de senaste säsongerna och visst är det fint. Men nu är det dags för nått nytt känner jag. Just nu nöjer jag mig med ett neutralt lack i beige eller ljust rosa och det är faktiskt riktigt fint. De neutrala naglarna har även synts en hel del på catwalken i både vår och höst, så jag är nog inte helt ute och cyklar när jag säger att neutrala naglar är tillbaka. Känns som att mina naglar kommer få fortsätta med denna kulör ett tag framöver, alltså även i höst.



FRIDA

Är oxå lite mätt på de färglada naglarna nu så tänker jag med köra på neutrala,funderade faktist på att köpa hem det ifrån essie igår när jag var på stan,så himmla fint.

Neutrala naglar känns så fräsht! Förövrigt ha en toppen dag!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious