CHARM CLUB

  2011-03-27 / 15:00:00 / me & my clothes /



Härom dagen köpte jag ett nytt armband från Thomas Sabo. Det är himla enkelt, precis som jag gillar det. Det är meningen att man ska hänga en eller flera berlocker där mitt fram i öglan. Men jag kunde inte bestäma mig för någon just då så nu är det tomt där. Finns så himla många fina att välja på så jag kan inte välja...

Ni får gärna kika in på den HÄR sidan och ge mig lite förslag på vilka ni tycker. Just nu lutar det lite mot fyrklövern, trollsländan, fjädernhanden eller M:et. Ja som ni ser så har jag inte alls bestämt mig. HJÄLP!


Nathalie

Riktigt fint ju!

2011-03-28 @ 14:45:13
URL: http://nathaliejo.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious