MOCKA + VITT

  2011-03-29 / 18:50:59 / me & my clothes /


Tshirt i mockaimitation, h&m 149:-


Vita jeanstights, h&m 50:-

Blev som sagt lite shopping igår. Fick med mig en himla fin mocka-aktig tshirt hem. Lite kortare modell som visar magen sådär lagomt mycket. Jag gillar den verkligen. Ett himla kap. Kommer nog bli en stark favorit i vår och sommar. Riktigt nöjd är vad jag är. Tightsen såg ni ju på igår. Riktigt bra dom med. Härligt med lite mera vitt i garderoben tycker jag. Har saknats. Nu väntar jag bara på att snön ska smälta lite till.

Nu ska jag fortsätta med mitt tal inför svenska nationella, som jag ska hålla imorgon. Var inte alls nöjd med mitt tal, så nu har jag precis börjat om på nytt. Japp jag älskar att göra allt i sista sekund. Men jag tror att det kommer bli mycket bättre den här gången. Temat är tecken & signaler och jag ska prata om vad kläder säger om oss som personer och hur det speglar vår personlighet. Känns bra att det är ett ämne som jag är intresserad av och har åsikter om. Lutar mot världsklass. Eller...



Anonym

å så fin t-shirt!

2011-03-29 @ 19:32:33
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Catja

What 50 spänn för legginsarna? grymt bra ju. Kommer va as nice i sommar.

2011-03-30 @ 00:18:15
URL: http://catjas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious