SÅNT SOM ÄR SNYGGT

  2011-03-23 / 21:40:00 / inspiration /




H&M spring/summer 2011

Jaha och vart tog den här dagen vägen? Den bara försvann liksom! Jag sitter här med en skål med chokladglass och nyaste h&m katalogen som låg i brevlådan idag, och njuter av att PM:et är inlämnat. Hittade riktigt mycket fint i katalogen ska jag säga er. Dom här två topparna är bara två av favoriterna. Fanns även lite fina virkade saker som jag tänkt kika på i butik.

Jag hämtade förresten ut min balklänning idag. Jävlar vad snygg den är. Sitter som en smäck dessutom! Kanske borde dra ner på glassätandet. Heh. Och nej ni får inte se balklänningen än. Den är som inte riktigt klar tror jag. Har planer på att kanske göra lite ändringar, såsom att sätta på lite strasstenar och sånt. Vi får se. Det enda jag tänker berätta är att den är lila och i chiffong. Och helt underbar. Rena drömmen. 
Nu är det balskor som är nästa på inköpslistan, annars är jag helt redo för studenten. Vit klänning och skor till studentdagen är klart det med. Tror jag aldrig varit ute i såhär god tid. Inte likt mig. Jag älskar ju att göra allt i sista stund.



Sofia

fick oxå hem katalogen igår :'D riktigt fina grejer!

2011-03-24 @ 15:32:13
URL: http://fashionandstuff.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious