TRÄ

  2011-03-22 / 21:33:45 / me & my clothes /




Träklackar "Britta" från Nelly.

Ni är många som frågat efter bilder på hur mina skor från nelly ser ut på och här kommer äntligen bilderna. Fick hem skorna igen igår. Den här gången i en större storlek, och ja dom känns aningen stora.. Men det får bara lov att funka. Orkar inte byta tillbaka igen så. Men ändå så är dom helt underbara. Helt klart favoriter i vår och sommar. Och ja jag kommer styla dom såhär med transparenta sockar i, jävligt snyggt om ni frågar mig. Annars funkar det med vita fina sockar med lite mönster i också.



Sofia

riktigt snyggt! själv skulle jag aldrig kunna ha så höga klackar men det är bara så snyggt!

2011-03-23 @ 21:11:23
URL: http://fashionandstuff.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious