UTSVÄNGDA JEANS

  2011-03-13 / 22:57:51 / inspiration /



Jag längtar efter att kunna bära öppna skor, jeans och en enkel blus utan att frysa arslet av mig. Oj vad trist med snö. Den där blusen är väldigt fin tycker jag. Synd bara att den inte är kritvit. Måste ta mig en sväng till Gina och klämma lite på den tror jag. Kanske är den perfekt ändå. Men det jag ville säga med det här kollaget är iaf att vida byxor kan vara jäkligt najs ändå. Fyndade ett par utsvänga jeans på Indiska i Umeå för 30 kronor. Dom ska jag använda i vår. Det är absolut inte min stil, men har lovat att jag ska testa iaf. Tänk er lite Kate Moss stil. Kan bli succé tror jag. Jag är sugen iallafall. Jag längtar lite smått efter att visa er som tvekar på utsvängda byxor att det är fint.



Anonym

love it!!

2011-03-14 @ 04:19:05
URL: http://Karinolofsson.se
Denise

Vart har du hittat de där brillorna, hittar dem inte på hm.com..?

2011-03-15 @ 08:18:46
URL: http://carmenandladydiana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious