VIRKAT/STICKAT/FRANSAR/SOMMAR

  2011-03-29 / 17:04:26 / inspiration /



Hatt - bikbok. Väska - topshop. Boots - dinsko. Poncho - ginatricot. Bustier - ginatricot. Shorts - topshop.

Undra hur less man kan bli på den här snön och kylan och vintern. Känns som det aldrig tar slut. När det väl blir varmt och börjar smälta så kommer snön och kylan tillbaka igen. Satan. Men jag försöker pigga upp mig själv med fina somriga bilder, fina kläder och somriga kollage. Som detta här ovanför. Hade inte varit helt fel att bära det här just nu och befinna sig peace&love, eller nån annan festival, och lyssna på fin musik och umgås med härligt folk. Inte länge kvar till sommarlov, studenten och frihet nu. Pepp.


KOLLAGE: jag
SOURCE: carolinesmode. weheartit.



Camilla

Lite värme hade inte alls varit fel... Sitter också här och drömmer mig bort till värmen. Men vi kanske får en lång sommar i gengäld för den långa vintern? :)

2011-03-29 @ 17:17:43
URL: http://millieb.devote.se
Anna

Grymt inspirerande!

2011-03-29 @ 20:31:59
URL: http://annasbazaar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious