STYLE BY RACHEL ZOE / IDA SJÖSTED CHINA DRESS

  2011-05-03 / 23:10:25 / inspiration /


BYXOR & BRILLOR - LINDEX. BLUS & VÄSKA - GINATRICOT. SKOR - EUROSKO. BILD - JAG.

När jag först hörde talas om att Rachel Zoe skulle samarbeta med Lindex blev jag överlycklig. Eftersom Rachel är en av de mest inspirerande kvinnorna så trodde jag helt klart att det skulle bli succé. Men jag måste erkänna att jag blev otroligt besviken när jag såg resultatet. Tråkigt. Riktigt tråkigt. Inte alls vad jag hade förväntat mig. Men efter att jag nu sett kollektionen lite överallt så har dom här byxorna som bränt sig fast i mitt minne. Egentligen är jag måttligt less på mönstrade byxor som dessa. Men det är nånting speciellt med dem som gör att jag helt enkelt fallit lite för dem. Jag är sugen på dem. Men tveksamt om dom skulle komma till användning. Dom påminner iallafall en hel del om den här underbara asieninspirerade klänningen från Ida Sjöstedt, som gärna fick bo hos mig! Såhär skulle jag gärna bära brallorna iallafall! Perfekt i vår med blommigt och färg.

Spana in skorna förresten. Hittade en budget kopia av Acnes skor från förra året, Maya. Fint. Nån som vet om dom är lika fina i verkligheten?




FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Maj gav oss hopp om sommar istället kommer snön.. de gillas inte huh?

2011-05-04 @ 02:09:53
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
nathalie - en modeblogg

blev också lite besviken på kollektionen faktiskt. Jag trodde först att det var hon som skulle design plaggen och fick riktigt höga förväntningar men sedan fick jag reda på att hon bara skulle styla ihop olika looker.

2011-05-04 @ 06:08:26
URL: http://blingstyle.blogg.se/
jenny

Blusen och väskan är underbara!

2011-05-04 @ 10:44:17
URL: http://jjennnyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious