METALLIC

  2011-05-28 / 15:09:45 / cravings /
ALLT FRÅN H&M
Livet kom emellan och så blev det tomt med uppdatering här på bloggen. Troligtvis kommer det inte bli bättre förrän till veckan. Befinner mig just nu i umeå eftersom det är brännbolls yran. Galet. Är dock inte här för själva sporten utan mest för musiken. Och festandet. Igår var det maskinen som lira och ikväll väntar Veronica Maggio. Kommer bli sinnesjukt bra. Oj oj. Förutom att supa sönder oss så har vi även hunnit med lite shopping. Eller det blev faktiskt en hel del. Två riktigt riktigt bra grejer. Vet att ni kommer bli avundsjuka. Den ena invigdes igår. Skötte sig fin fint. Vet dock inte om den blusen överlevde kvällen och natten... heh. Kameran följde såklart med hit till umeå men har inte blivit något knäppande så blir ingen dagens heller.
Idag bjuder jag på lite bilder på några plagg som H&M ska få in. Mycket metallic och vitt. Tjusigt. Den där skjortan är iallafall sinnesjukt fin. Spana in detaljen i ryggen, galet fint. Den vill jag ha. Eller så ska jag klippa sönder nånting jag har i garderoben redan. Kan ju funka. Plagg med ryggurringning är utan tvekan det finaste som finns.


ída

så snyggt med metallic !

2011-05-28 @ 16:53:10
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Sofie

Den där skjortan måste jag ha!! Har läst din blogg nu ett tag och den är riktigt bra och fin. Ha så kul på Corona med Maggio ikväll!

2011-05-28 @ 22:54:51
URL: http://sofiesundholm.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious