VALBORG

  2011-05-01 / 20:36:44 / me & my clothes /


SKOR - H&M. VÄSKA - SCORETT. LINNE - H&M. SHORTS - CARLINGS. MÖNSTRAD SAK - H&M.

Köpte en ny tröja/jacka/kavaj/blus/kofta/kimono/morgonrock (?) häromdagen. Och invigde den igår. Jag älskar den. Räkna med att få se den på mig jämt. Kärlek det där. Kärlek vid första ögonkastet dessutom. Har liksom gått och suktat efter den länge och provat den 3 gånger innan den tillslut fick följa med hem. Lycka. Den är underbar. Från H&M för småpengar dessutom. Ni får en bra bild nån annan dag.

Det här är alltså jag hade på mig igår kväll. + svarta strumpbyxor. tyvärr. Igår var kanon. Riktigt kul. God mat, trevligt folk, bra musik och mycket ful dansning. Men idag känner jag mig ungefär lika död som den här outfiten. Av den orsaken får ni inte se den på mig utan på sängen. Blev lite sent igår. Eller ska jag säga tidigt. Det blev en lång kväll som avslutades med pizza hos min galning. Var hemma vid halv fem snåret. Sen upp och jobba vid 11 idag, och sen jobbat hela dagen. Men det gick faktiskt fin fint det. Lite med sömn har ju ingen dött av. Men nu är jag rätt så mör i huvudet. Och kroppen. Lite bb på det här så. Ladda inför skola imorgon. Skön.


Jackeliine

Riktigt snyggt!:) H&M är så himla bra, billigt och fint!:)

2011-05-01 @ 20:42:19
URL: http://jackeliine.blogg.se/
din galning

du är go

2011-05-01 @ 23:09:15
soravi

älskar fan den där väskan :)

2011-05-02 @ 21:13:08
URL: http://sobh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious