ACNE X DANIEL SILVER

  2011-10-11 / 22:05:48 / cravings /
Oktober blev verkligen lanseringarnas månad, kollektioner och samarbeten lanseras var och varannan dag nu tycker jag. Struntade i att blogga om Nowhere igår då bloggvärlden fylldes av sådana inlägg och väljer iställt att slå ett slag för Acnes samarbete med Daniel Silver. Såg lite skisser på kollektionen i våras/sommras nån gång, men det här är ju så sjukt mkt bättre än jag kunnat ana. VILL HA den där svarta skinnpajen som tonar ut i blått. Grym!!! Spana in och shoppa kollektionen HÄR!


Vill bara skratta åt mig själv egentligen. Jag lyckas alltid få till det så att jag måste ha tusen bollar i luften samtidigt och stressar sönder. Typiskt mig. Aja åker iaf till Stockholm imorgon bitti och kommer hem imorgon natt typ. Blir en dagsvisit. Så jävla nervös jag är då! Ahh. Men ordnar sig nog. Peppen. Tack vare min fina vän så kommer jag iallfall kunna blogga lite under dagen och kommer kunna fördriva några timmar. Så vi hörs imorgon typ. Nu ska jag fixa lite och försöka få lite sömn. Uppstigning 03:30. haha. Hörs.


ida

å fiina bilder!

2011-10-12 @ 07:16:28
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious