CATCHING UP

  2011-10-04 / 17:35:22 / me & my clothes /
Sorry guys för totaltystnad de senaste dagarna. Vet att jag lovade att jag skulle komma tillbaka och uppdatera igen, men har legat sjuk. Har sovit mestadels och kollat på tv, så har inte orkat blogga. Men idag känner jag mig piggare så jag gör ett försök nu. När jag kom hem nu i lördags så hade jag två olästa nummer av damernasvärld att ägna mig åt. Så idag har jag lusläst dom, läst lite bloggar, försökt läsa alla mail och alla era fina kommentarer. Har verkligen missat en hel del nu när jag varit borta. Nästan alla modeveckorna har hunnit avverkats, fyra nya webshoppar har hunnit lanserats (monki, minimarket, cos och kappahl), brillianta raf simmons ska lämna jil sander och massor av snygga kläder har landat i butikerna. Fasen vad jag har att ta igen. Men humöret är på topp och inspiration med så jag gör ett nytt försök!


Julia

Ska förmodligen till Barcelona på höstlovet, skulle verkligen uppskatta om du kunde tipsa om butiker jag inte får missa! :)

2011-10-04 @ 19:32:43
URL: http://wearify.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious