CHILL

  2011-10-22 / 18:56:21 / cravings /
Försökte mig på det här med att blogga från iphonen. Gick inge vidare den här gången.. Och eftersom min kamera tagit semester för helgen så får ni inte se det jag tänkte visa. Så jag bjuder på nått annat. Det här grymma halsbandet som tillhör söta Ida. Ska komma ifrån Gina om jag inte minns fel. En liten döskalle. Vill ha. Perfekt vardagshalsband. Glöm förresten inte att kika på hennes blogg, hon är riktigt bra.
Ikväll blir det lugn hemmakväll. FF dessutom. Rätt soft ändå. Försöker fixa lite och planera inför kommande vecka, skriver listor, äter godis och spelar musik. Chill. Kram.


Ida

Det halsbandet är så snyggt! Har själv letat eter det flera gånger utan att hitta det.

2011-10-24 @ 15:38:27
URL: http://idasivertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious