DEN DÄR CHRISTINE

  2011-10-27 / 22:23:00 / inspiration /
En brud vars stil jag verkligen börjat gillat på slutet är snyggingen ovans, Christine Centenera. Hon brukar dyka upp nån gång då och då på streetstyle bilder, och det är oftast alltid dom jag fastnar för i mängderna av bilder. Hennes stil är enkel men ändå spännande och intressant. Hon är en sån som jag kan relatera till och hämta inspo ifrån till när jag själv klär på mig. Hon är alltid snyggt klädd. Att bildgoogla hennes namn när man inte vet vad man ska ta på sig är mitt tips till er. Oja, hon är grym. Och det är nog hennes garderob med. Dibs på den när hon tröttnat.
SOURCE: sthlmstreetstyle.


Sari

Gillar oxå henne, hon har en lite annorlunda men snygg stil!

2011-10-28 @ 16:10:05
URL: http://rodeogirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious