FULLSPÄCKAT

  2011-10-11 / 08:34:58 / me & my clothes /
Godmorgon. Förlåt för att jag inte har tid att blogga riktigt. Jobbade hela dagen igår, 10-00. 14 h pass är bra det. Haha. Skönt med två jobb.. Först 10-19 på mitt riktiga jobb och sen blev det I DIE resten av kvällen efter det. Det rullar på rätt bra för oss där, försöker hänga med. Är lite trött idag. Och ska snart iväg och jobba igen, hela dagen. Men klagar inte. Det är gött med pengar. Imorgon är jag ledig dock, men då ska jag en sväng till Stockholm!  Spännande. Updaterar er mer om det sen kanske. Så de är det som händer i mitt liv just nu. Ska försöka ge bloggen lite mer kärlek! Pusss


ida

money is king :) men man får ändå se till att inte ta ut sig för mkt :)

2011-10-11 @ 08:49:24
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious