I FULL BLOM

  2011-10-24 / 23:35:04 / just fashion /
Stillade mitt sug efter blommigt idag, för en billig peng dessutom. Just nu är det bara ett stycke tyg, och har ingen riktig plan för vad det ska bli heller. Kanske inte ser mycket ut för världen som det är, men kommer nog bli riktigt fett. (ignorera skrynkligheten..) Men ah det känns rätt gött att bara ha tyget med. Vad tror ni? Succé eller bara jävligt fult?

Har insett att bloggen har hamnat lite på sidan de senaste veckorna, fullspäckade dagar och maxat schema har gjort sitt på uppdatering. Det är inte det att jag inte vill blogga och det är inte det att jag inte har någon inspiration eller nått att blogga om. Det är bara så att jag inte hinner med. Och kan heller inte lova att det kommer bli någon förbättring den närmsta tiden. Men jag hoppas ni fina läsare hänger kvar ändå. Nu blire sänghäng med datorn, tidningar, fet kopp med te, ljus och musik. Gay jag vet, men jag behöver en liten lugn stund. Nya tag imorgon. Hej.


Anna

Ubertjusigt tycker jag!

2011-10-25 @ 00:55:55
URL: http://annasbazaar.se
Anonym

spännande,

2011-10-25 @ 09:24:43
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious