MIXAT

  2011-10-27 / 18:14:46 / just fashion /


PALJETTBYXOR - MINI FOR MANY. POLO - FILIPPA K. SKOR - DINSKO. BOMBERJACKA - H&M (herr). KEPS - NIKE. PÄLS - GINATRICOT. VÄSKA - CHEAP MONDAY. ARMBAND - WEEKDAY. BILD - HANNA@METROMODE.

Eh ja ni, vet inte riktigt vad jag tänkte när jag gjorde det här kollaget. Tog typ bara massa saker jag såg och klistra ihop. Väldigt mixat blev det. Antar att Hanna står för inspon. Det här med paljetter matchat med bomberjacka var himla fint, två av mina favoriter just nu i ett. Testning på den kanske. Det här med kontraster är så fint. Som här, glammigt ihop med sportigt osv. Favorit trend at the moment.

Skulle egentligen ha langat upp det här kollaget igår. Men jag drog på krogen istället. Dåligt val. Hade tid hos frissan imorse vid 9 tiden så var väl inte allför pigg. Sist jag var hos henne var jag också bakis/full. Whats up with that? Kändes iallafall inte alltför tungt att tappa några centimeter av håret. Gött med fräscht. Kanske dags att börja använda balsam nu igen.. Nu ska jag slänga ihop lite middag och sen umgås med två kula brudar. Bloggar sen. Jag lovar.



Ida

Hannas outfit är riktigt snygg, älskar polon i kollaget med!

2011-10-27 @ 19:07:09
URL: http://idasivertsson.blogg.se/
ida

en jätte grym kombo!

2011-10-27 @ 20:50:55
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious